Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

FAQ

Hvordan kontakter jeg dere dersom jeg lurer på noe?

Den beste måten å kontakte oss på dersom du har spørsmål som omhandler nettbutikken og kjøp av varer i nettbutikken, er å sende en epost til post@racket1.no

Hvordan håndterer dere reklamasjon?

Om du har spørsmål rundt garanti og reklamasjon kan du kontakte oss per e-post: post@racket1.no

Dette gjelder alle type produkter vi selger.

Vi trenger følgende informasjon sendt til post@racket1.no

  • Ordrenummer og kjøpsdato
  • Reklamasjonsårsak
  • Bilde av feilen
  • Saken tas videre til rett leverandør som håndterer reklamasjonen

Kan jeg bytte/returnere varen?

Varer som vil returneres i henhold til våre salgsbetingelser/angrerettsloven sendes til:

Donnay Scandinavia AS
Havnegaten 9D
3080 Holmestrand

Varen pakkes i original emballasje och leveres på postkontoret der du hentet forsendelsen. Husk å oppgi ordrenummer og kontaktinformasjon.

Er det mulig å returnere gavekort?

Nei, dessverre. Gavekort må benyttes, og kan ikke returneres mot utbetaling av beløp.

Kan jeg bestille på nett og hente varene i butikken?

Vi har åpent torsdager 10-17 og lørdager 10.00-15.00. I sommerhalvåret fra medio mai til medio sept. har vi også åpent fredager fra 12-18. Ønsker du å hente varen utenom åpningstiden ring oss på +47 40313080 så avtaler vi et tidspunkt.