Ofte stilte spørsmål

Ofte stilte spørsmål

FAQ

Hvordan kontakter jeg dere dersom jeg lurer på noe?

Den beste måten å kontakte oss på dersom du har spørsmål som omhandler nettbutikken og kjøp av varer i nettbutikken, er å sende en epost til post@racket1.com

Hvordan håndterer dere reklamasjon?

Om du har spørsmål rundt garanti og reklamasjon kan du kontakte oss per e-post: post@racket1.com

Dette gjelder alle type produkter vi selger.

Vi trenger følgende informasjon sendt til post@racket1.com:

  • Ordrenummer og kjøpsdato
  • Reklamasjonsårsak
  • Bilde av feilen
  • Saken tas videre til rett leverandør som håndterer reklamasjonen

Kan jeg bytte/returnere varen?

Varer som vil returneres i henhold til våre salgsbetingelser/angrerettsloven sendes til:

Donnay Scandinavia AS
Postboks 96
3061 Svelvik

Varen pakkes i original emballasje och leveres på postkontoret der du hentet forsendelsen. Husk å oppgi ordrenummer og kontaktinformasjon.

Er det mulig å returnere gavekort?

Nei, dessverre. Gavekort må benyttes, og kan ikke returneres mot utbetaling av beløp.

Kan jeg bestille på nett og hente varene i butikken?

Vi har normalt åpent man-fre 11.00-17.00 og lørdager 10.00-15.00. Ønsker du å hente varen utenom åpningstiden ring oss på +47 920 42 416 så avtaler vi et tidspunkt.